Friday, June 12, 2009

KISAH KAMi...

dulu kami suka gaduh
dia yang cari pasal
tak pernah senang tengok aku senang
aku pula cepat naik angin
pantang diusik.fokus tengok cerita power rangers kt tv.dia tutup tv
aku berang.aku kejar satu rumah.
kami tumbuk menumbuk,flying kick,tarik2 baju
sambil mata berair teresak2

dalam sehari tak bergaduh memang tak sah
sampai bapa dah naik bosan.
mama malas nak nasihat

satu hari tu kami gaduh lagi.
rutin biasa
kali ni bapa naik angin.
dua2 kene heret ke luar rumah
kami didenda berjemur dibawah terik matahari.
panas.
kali ni kami tak menangis.
dua2 ego





urm..tu semua dulu

hari ini
saat ini
dewasa ini
sekarang ini.....


dia yg hulur duit kalau aku kesempitan
dia yg nasihat aku supaya belajar betul2
dia yang bagi duit tuk beli tiket flight cuti raya nanti



THANX ALONG


air dicincang ndak jua pandai putus bah tu







7 comments:

Incik Kelimangau said...

baik ko mintak ampun sm ia raya nti..hoho..

patungcendana said...

blood is thicker than water...:-)

jom gi water park lagi....hehehe

YUSRIE MOHD YAMIN said...

kelimangau

bah2..nnti aku minta maaf

tapi...salah sape?dia yg slalu kaco aku.bkn aku kaco dia...huhuhu

YUSRIE MOHD YAMIN said...

mdm..

i tau la u rindu ikan besar yg kuarkan air dari mulut tu kan...

FendyHekka said...

lah dlu2 xminatak maap ke? hampeh tol...

patungcendana said...

hehehe...betul...ikan piranha tu

a i n e y h said...

agreed~