Tuesday, June 16, 2009

awas..ENTRY sedikit HYPERBOLA!

serious shhittt...tak tau nak taip ape.sedikit ting tong.tiba2 aku rasa sunyi smacam je bilik ni.kenapa ya.

duh..jwpnnya senang .sbb THEKAKTUS dh balik penang.baru beberapa jam yang lalu.

tiba2 duniaku gelap seketika.mindaku berpinar2.hatiku menjadi kelam memikirkan pemergiannya.mampukah aku menghadapi dunia ini tanpanya disisi....


urm..sapa mau teman aku pi makan?? pi jogging?? melalak kt bilik.mengumpat.dan sebagainya...
lepas ni tiada lagi ku dengar rungut sedih tentang masalah cintanya..part tu aku lega skett..hehehe
sory THEKAKTUS.aku terpaksa curang dengan kamo.aku kene cari pengganti mu...aku terpaksa tetapi aku suka...hahahahah


ape2 pon semoga selamat perjalanan ke penang.eh..bkn penang..Key ELL dulu..bru PEnang.. key ELL tu paham2 je la dia buat per..tetttttttttttttttttt....................jumpe kawan baek dia lah. suka taw berfikiran -ve korang ni..tak baekk..tuhan marah!!!

so..aku????

mau buat pa ni?..owh..mandi..yup yup..mandi dulu..pastu buat 2 assignmnt yg duedate sblom ari jumaat and study tuk final exam isnin depan...

-MODE STUDY-ON-

6 comments:

patungcendana said...

lupa dah...hyperbola tu apa ya...
good luck!!!!!!!
bila nak gi jalan2 lagi...

tengku_fir21 said...

uhuk..uhuk...
siapakah yg menjadi pilihan untuk curang??????????????????????
wakakaka

king yan said...

gudluck tuk final senin dpn...aku pnya paper selasa...wish me luck jgk..hehe..

FendyHekka said...

naper ko xjoin jer dia key ell...

Otit said...

rindu ea kat die.t i bitau kat die k.jgn wisau.nnt demam.hehehe.

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

hyperbola nyer,,, mainbola ada tak?? haha