Friday, January 9, 2009

ayuh dongak ke langit!!!

mlm ni jom dongak ke langit
bulan purnama muncul lagi..
saiz bulan purnama yang terbesar untuk tahun 2009..30% brighter!!!
jarak bulan dari bumi paling dekat malam ni
waktu2 macam nilah leh tengok ombak besar..kesan dek tarikan graviti bulan.
secara mitosnya,waktu2 begini haiwan keluar tuk mengawan..spesis laen tu tak tau lerr....
ayuh!!..khabarkan pada sumer...!!!!

teringat lagu yang amy mastura nyanyi tuk filem puteri impian tu..

bulan menyinari diangkasa....
menembus kegelapan cuaca..
tak terbanding dot dot dot..
smpai situ je yang ingat..




bestnya klo lepak teluk chempedak malam ni....ade sape2 nak ajak aku tak??hehehehehe


sumber: yahoo!news

8 comments:

Ruzzaida said...

jom..jom tgk bulan..

budak_ORGANIK said...

jom...terang siot...argh..nape rasa semacam ni erkk....heheheheh

Jaj@n said...

thanks, sbb kasi tahu pasal bulan tu..
mmng cantek..siap aku capture masok kat blog lg..huhu..

alfasih~amiruliman said...

Nak ajak lepak 2 org je bole? ;p

patungcendana said...

huh...patut la jalan kat dapur i tu melimpah penuh dengan air...rupanya sg galing melimpah...huhuhu...nasib baik tak hujan...

budak_ORGANIK said...

eh..betol ke mdm????
siannya!!!!!!!!!!............nk i tolong kemaskan ape yg ptot kt dapur tu??? dapur rumah we ols kosong lgi ni...hehehehe




to alfasih.....ajak dating erk..jap..jap..nk tnye mak jap..heheheh

WanHidayat said...

Salam bro...teluk Cempedak???...I miss it so much...

Let's raise our face and look at the sky....what u will see....stars...ur reflection OR ghost....

Whatever...this life...lots of surprises!!!

sh said...

ooo...ptt la ombak besau sgt... nak mandi laut pong x dpt...