Monday, March 2, 2009

nikmatnya "ahhh..ahhhhh"

pagi2 lagi ujan turun mencurah2 ke ladang gandum.
"ahhhhhhh"..nyaman
hembusan dingin pagi
ala2 bercanda ria di genting highland
lantas selimut ku tarik menyelubungi diri


sekali lagi
"ahhhhhh"..nikmat
semuanya tegang tapi nyaman
lagi nikmat andai mendakap orang yang tersayang
"feel" itu menjadi2..."ahhhhhhhhhhh"

dinginnya menusuk tulang
kombinasi kipas kaki kontot yg tergantung di dinding
dengan hembusan semula jadi angin pagi
menambahkan "ahhhhhhh"
hidup ini memang nikmat
nikmat yang tak terucapkan....

"ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"


memalingkan badanku ke kanan
mencapai hp yg setia disisi
aku tatap jam hp
9.15 pagi....


alamakkkkkk
no more "ahhhhhhh"
sebab aku dah terponteng kelas.....
"arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"

7 comments:

patungcendana said...

erk...puisi tu ada pada siapa eh...ke kat dalam bat mobil lagi...huhuhu...nanti i cari and post kan....tahan dulu merajuk tu ya organik...:-)

jumapx said...

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nyamannya dapat ponteng class...hahahahah

budak_ORGANIK said...

sudehh..juju propa...

ko "ahhhhh" sebab bende laen...kan bahagia skrg.....smoga kekal ke anak cucu..opss!!!!!!

eqbalzack said...

apa m0tip entry ni...???

SKODENG said...

elei. ko mmg ske ahh kan

FendyHekka said...

double meaning... serious...

Raja Azrul said...

ponteng kelas adalah salah satu perkara yang tak boleh lupa dalam ingatan aku dulu...

sekarang, aku pun macam feel nak ponteng kelas terutama kelas-kelas hujung...

hehehe...susah jadi cikgu ni kan...