Sunday, January 4, 2009

didalam hati....

bru menjejakkan kaki ke uMP dalam 2 jam 13 minit.iznei yg baek ati jemput aku. badan masih letih tekak terasa loya..pening2..pembawaan bas agaknya.minggu ni cebisan minggu yang panjang.belum kira lagi perjalanan pagi ..

chow kit-> kl sentral-> lcct ->kl sentral semula ->monorail->star->pudu->UMP.

perjalanan yg berbaloi utk aku yg jarang2 brjumpe ngn famili..BTW thanx tuk
RAJA,FENDY , FAIS n CHE Am.banyak yang korang tolong.drpd aku yg tak reti jalan kt kl smpailah aku boleh menghafal beberapa tempat kt kl sana.laen kali bisa saja aku jalan2 sorang diri.tiada bimbang.

urm..parents agaknya dh sampai umah.tiba2 rindu.especially najib.adik bongsu umo 7 thun.bulan 5 nanti insyaallah jumpe lagi.katanya nak ke genting highland lagi..ntah ape yg best kt sana.....@#$???

alamak..aku lupa satu perkara.ade yang tertinggal kt kl....




"hati"
ni memang selalu buat masalah!!..haishhh

7 comments:

patungcendana said...

tak pe la tertinggal hati...jangan tertinggal minda dah la...

Mohd Hazaruddin said...

haish ... sempat tertinggal hati?

azwan bamadhaj said...

hati? erk.... nnt kitorg kirim pakai pos ekspress eh....

-misz lollypops- said...

salamz...
haippp..juz view..
anyway nice blog seyh..=)

Otit said...

tertinggal hati ke buah dia?
hahaha.

apa2pun..bahagia itu ada kalau kita pandai mencarinya..

budak_ORGANIK said...

amboi tito....statement tu..aku tujukan balik kt ko..wakakakakakaka



thnx misz lollypops!!..jenguk2 la selalu....


bang wan..rasanya..biarlah ia disana..malas dah nak cari..tercicir celah mne ntah...

CHE AM said...

u olz hati dye lekat kat kl or kat some where mse odw ke kl
kat mne ek lupa la!!!!
wawawawawawaw