Tuesday, January 6, 2009

cerita malam ini dan yang berbulan2 dulu....


alkisah malam ni mood rajin datang.kemas2 locker..lipat baju..susun buku.
tak sangka serajin itu.hari2 laen jgn harap nak mengemas.baju biar je berterabur.bab2 melipat baju ni mmg fail ,tp berdasarkan rekod melipat baju tadi..urm...boleh laaa...5/10.tak mampumampo nak menandingi sesetengah orang yang memang berbakat dalam hal kemas mengemas ni.

acara kemas mengemas berlanjutan smpai ke desktop.antara tentatifnya adalah membuang segala folder2 yang tak berkaitan dengan hidupku.bukan ape,nmpknya hard disk sudah tidak mampu menanggung beban berlebihan.sedang enak mendelete aku ter open pic2 masa pertandingan karaoke berbulan2 dulu.dengan tidak sengaja aku tergelak sorang2. pengalaman yang tak boleh dilupakan..ibarat sorang badut sarkas membuat lawak di khalayak.itu selayaknya aku! terasa bodoh pon ade juga.suara ibarat anak kucing yang sakit tekak tapi kompiden je terlolong2 macam hantu jembalang.BADUT SARKAS+ANAK KUCING SAKIT TEKAK+ JEMBALANG...sesuai sangat!

disebabkan KONDIPEN yang melampau itu..sangkut juga no 2..juaranya nak tau sape?? tentulah JUMAIN yang cute2 dot dot dot itu..(hanya orang tertentu yang mengetahui apakah sambungan cute2 dot dot dot itu..opss!!!)

imbasan yg lalu.....
ade gaya FAIZAL TAHIR tak???..matilaaaa berangan



ni feberate aku...menyanyi malu2 gitu

selepas seminggu berguru ngn syafinaz...inilah hasilnya....bukak lagi..bukak lagi...


anuar zain wannabe...ke jacklyn victor wannabe??kompiussss
.

peminat fanatik!!!!




my classmate yang chantekk!!..single lagi...

musti ramai yang tertanya2 mne gambar jumain..aku saje taknk letak..korang leh tengok pic dia kt majalah MANGGA,URTV,HAI,MASKULIN....dia kn femes......

7 comments:

jumapx said...

laha je kan...
tp ko terlupa...
gambar kat fanatik tue aq ada hahahaha

aFiQ D'Dunia said...

Saper jadi juri nyer ...

budak_ORGANIK said...

juri????????????.....urm.....juri sudah semestinya profesional...:P

raja said...

hahaha..aku ada smpan lg video hg nyanyi..hg nk??

nadia-ady said...

saya pun suka karaoke jugak.best woo..hahaha

bd fabregas said...

jgn lupa linkkn blogger ump..
Blogger UMP

alfasih~amiruliman said...

ok what ur voice nice tone...
suits with pop rock

ballad kureng sket... ;p