Monday, December 22, 2008

BENGKEL KUDA KEPANG MAKUM 2008-USM

sudah berapa ketika aku tak update blog ini.semuanya gara-gara tiada perkara yang mahu di story mory.meski banyak kejadian yang berlaku dalam ruang lingkungan tempat dan masa kebelakangan ini.tetapi rasanya tidak molek untuk dicatat sebagai bahan perkongsian kerana bersifat terlalu peribadi.peribadi yang sensetif.peribadi yang menyentap.peribadi yang menyengat..gituewww!!!

petang tadi baru balik dari USM.menghadirkan diri untuk bengkel kuda kepang.secara jujurnya aku bukan minat sangat species kuda yang tak berkaki ni.tapi disebabkan faktor ajakkan rakan2 tertent
u yang obses untuk ke USM atas alasan2 yang aku ketahui tapi berusaha juga untuk cuba mengendahkan apa2 yang mereka ghairahkan sangat itu(minta maaf atas kekelingan yg berlaku).makanya aku ya kan diriku untuk ke USM.orang dulu2 kata..tak kenal maka tak cinta.mcm tu juga apa yg berlaku pada aku.sekali pandang tarian kuda kepang ini nampak mudah ditarikan.apabila saja aku belajar asas2 tarian tersebut barulah aku merasakan sendiri azabnya menunggang kuda tak berkaki itu..kaki kiri kejang...tangan menggeletar..dan sebagainya..namun disebalik semua kesukaran.percaya atau tidak aku sudah jatuh cinta pada kuda cacat itu.tak tahu mengapa.kerana spirit MAKUM agaknya..(sngt motif disitu...)
teringin untuk memiliki seekor kuda kepang.kalau boleh yg nak kaler ijau..pastu rambut den
gan ekor kaler perang.kasi highlight sama dia!!



bergambar beramai-ramai



penunggang kuda kepang yg macho!!





member2 universiti laen..tetap amy yg meletop


penceramah sibuk berceramah..kami juga sibuk kt belakang..sibuk posing!!


snap snap ngn azri (usm)

3 comments:

redzuwan said...

Akhirnya...
berbaja juga tumbuhan organik...
kalau tak dah lama layu...

Kadrieana Zahiera Yasin said...

laha...nyer...kenaper tak organik sepenuh nyer sekarang...banyak masalah ker..banyak sangat haiwan kecil makan tumbuh2an erk...wakakakakakkaka

YUSRIE MOHD YAMIN said...

statement very the makan dalam....down kejapppppp