Thursday, October 30, 2008

suka PROJEK????

jumaat minggu lepas tajuk PSM dah released.tiba2 cm tergamam~~......psm??...dulu macam asing je di telinga ni.tp sekarang my turn tuk menghadapinya...ade senior yang kata PSm ni susah..sebaliknya ada juga yang kata ..ala..kacang je~~~

mne yg betol ni???...tp majoriti kata susah..termasuklah dari mulut the cactus ...hehehe...

selepas baca tajuk2 psm..lagilah aku tergamam!!..ayokkk...2 ,3 kerat je yang aku paham..yang laen..haram jaddah tak paham...

tp digegehkan juga diri tuk choose 10 tajuk PSm yg berkenan dihati...(ala2 pilih lauk tuk lunch katanya..semudah itu??...tidak sama sekali)...

ini senior aku pesan kalau nak choose tajuk:




1)tengok tajuk yg boleh bawak: maknanya jgn nak budjet pandai nak pilih tajuk yg susah2..ukur baju dibadan sendiri..


2) tengok gak sape supervisornya : cari supervisor yang rajin tuk menolong...jgn cari supervisor yang menolong suam2 kuku...

hurm..tulah petua yg ku amalkan tuk pilih tajuk psm...ntah betol atau tak...petang tadi dah submit borang psm kt office FKM...hopefully aku dpt tajuk yg mmg betol2 aku nak..amin.....




psm.... oo..psm.....inda tau bulih buat ka inda.....

4 comments:

ayie said...

Betul tu.... Cari Lecture yang betul2 boleh membantu. Cam aku, Lulus sebab lecture banyak membantu..... walaupun lulus suam2 suku...... tp Alhamdulillah lulus gak.... hehehe....

patungcendana said...

sure boleh punya ...paris

nyda said...

hoho
gambate!!

FendyHekka said...

Ala PSM jer... wat kata ko dlu. ha3