Thursday, October 23, 2008

T.I.G.A S.U.K.U S.E.T.E.N.G.A.H


ini malam kepala sudah betol tidak.hari gila aku .hari level stress sudah exceed max limit.denyutt..denyut lagi.jangan tak denyut.berhenti jangan.teruskan denyutanmu.arGhHHHHHHHHHHHH...sakit sudah kepala diatas ni.ini sem ini 19 kredit hour.merasa azabnya.macam makan wasabi yang tidak langsung enak dilidah.

owh tanjung rambutan atau tampoi.katil kosong tu macam mau menarik-narik aku kesana..tariklah..jangan tak tadik..eh..ape tarik2 ni...waa..inda mau masuk sana

argHHHH..benci katak.tp sakit ati juga suara katak.pasal katak yg suara sumbang.ari2 sudah ujan..ujan..ujan..ujan lagi qalbu sia...ujan..sudirman..nyanyi lah lagu mu itu..
<<<<<<<========= INI ORANG OTAK TALAK BETOL!!!!!


DUH!!!.... sia suda tidak betol..sia tensen..ko inda tensen?..ikut kau la....

5 comments:

nota.kematian said...

kao tension kena pakai macam itu kaa,
kasi tutup kepala, tapi bahu dan lengan bagi nampak.

motif???

FendyHekka said...

er... rupe kiah la dalam citer pondokku buruk lagi. ha3. sentap...

ayie said...

Kesian tension sangat ker tu. Banyak2kanlah berdoa. Semoga kau sembuh.....

Perluker pakai tudung????

patungcendana said...

tension??? jom ikut i gi jalan2...

budak_ORGANIK said...

alah madam tu just ajak2 tenuk jer kn...klo i nk ikut je kompom kete penoh...malas lah ikut madam..dh lerr g sungai lembing tak ajak..kecik ati tawww