Tuesday, October 21, 2008

D.U.A




pagi tadi terperanjat.aku dh agak dah.sejak semalam instinct aku cakap aku akan dapat gak memo ni.tadi beria2 nak g kelas MEASUREMENT AND INSTRUMENTATION SYSTEM.tnye ngn jannah katanya kelas dah abis.terus cancel nak g kelas.duduk depan pc.bukak apa yang patot.tiba2 teringin nak check kat STD samada aku kene ke tak..ghupanya....ayoooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk



Incompetence Student from Lecturer


Student ID : MA060XX
Student Name : YXXXXX BIN MOHD YXXXX
Course : BMM
Faculty : FKM1000
Incompetence Skill : Shows interest to continuously improve


-- System Generated Memo --

This is a computer generated document and no signature is required.

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

so adik2 dan abang2 sekalian..jangan suka ponteng kelas tau.!!!

9 comments:

FendyHekka said...

aku pn penah kene camtu tapi bukan pasal ponteng kelas tapi penglibatan dalam kelas. ha3. tp pastu lecturer tu bleh kata abaikan je. xpenting pn. boleh? motif?

marhaen vintaj said...

tu laaa pasal...
kalo abai, apasal hantar,
tak ke ko rasa macam ada statement laha kat situ,
hantar memo generate pas tu kata abaikan...
ceh!

maoh said...

lecturer skrg very da nak expose kat student sendiri... motif sgt.

YUSRIE MOHD YAMIN said...

u olss..bila lagi nak expose2 klo bkn ngn membuat perkara2 laha..hohoh..nak fire lecturer lak..huhu..tp mmg salah aku pon..wahahahaha....keinsafan itu singgah sebentar..

tenka..klo dpt memo ni nnti kene dtg seminar softskill erkk??sem bper kene attend seminar tu???

patungcendana said...

i tak pernah pulak hantar memo macam tu kat students...huhuhu...

YUSRIE MOHD YAMIN said...

mdm kn pemenang ANUGERAH LECTURER PALING COOL 4 tahun berturut2...mne de antar memo cmtu..huhuhuhu

SoOazEriey said...

No Komen. Kita dapat balasan atas usaha kita sendiri. Kalo usaha setakat tu dapat setakat tu lah. hehehehe

Kadrieana Zahiera Yasin said...

tuelah...tido banyak lagi erk...anak2 mak mmg same jer ngan mak hayam nyer...wakakkakakak...larikkkkkkkkkkkkk

YUSRIE MOHD YAMIN said...

sape kata mak hayam sama ngn anak hayamnya....hehehhe..saya bangkang!!!!..


**derhaka sudaaaaaaaaaaaaaa