Sunday, July 24, 2011

berterima kasihku padanya

Aku memohon jutaan kemaafaan kepada blog ini kerna melupakan mu buat beberapa bulan.Oh!.sungguh aku tidak sengaja mengabaikan mu. Mungkin kerna terlalu resah gelisah terumbang ambing memikirkan nasib diri yang berkelana tidak bekerja mnyebabkan perhatian aku beralih sedikit. Ampun maaf!

 But now i am back on track wth a new spirit.Makanya dengan gembiranya akunya mengumumkannya yang akunya sudah bekerjanya..Amin.Syukur atas rezeki pemberian


Untuk melalui episode gembira ni juga aku telah melalui detik drama yang hebat


**stop sebentar.lagu TELL ME duet Celine dion ft barbra streisand berkumandang.ah.nikmat**

ok..sambung balik.Tuhan itu Maha Penyayang kan.Dia bagi kesusahan kepada kita.Dan kita cuba menempuh dan melawan badai itu.Sampai saat kita mahu menyerah kerna tak terdaya Dia hadiahkan kebahagiaan sebagai balasan kerna kita berjaya bertahan dengaan beban dugaan tersebut .Satu kenikmatan yang tidak terhingga pemberiannya.Terima Kasih tuhan!

dan bagi aku.disaat saat terakhir menerima panggilan diterima bekerja ketika aku sudah mahu terbang membawa diri dari bumi dibawah bayu ini seolah olah membuka lembaran baru dan membuka ruang kepada fasa baru dalam hidup.ku...SYUKRAN YA ALLAH!

No comments: