Thursday, January 7, 2010

kerja kosong??

update..update ..update..
nak update ape ye?
takde bende menarik hari ni..tp kene cari point utk mengupdate.nnti bosan seseorang...

urm..berfikir sejenak..

hah..ade pon..fakulti aku memerlukan pekerja tmbahan under skim pelajar bekerja.maka aku ,yen ngn chot pegi la meng-register nama kt opis fakulti..jumpe akak cumel kt front desk..tulis nama..kakak tu tnye.bile masa kitaorng free..dgn pantas aku mnjawab..hari2 free..well..tau2 je la sebabnya..

we thought nk pkai pekerja 4 the whole semester..ghupanya..1 minggu saje..
hampa..baru ingt nk cari side income lebey..pastu bejoli sakan2...niat terbatal..

xpelah..seminggu pon seminggu lah...asal boleh hilangkan boring..
bila agaknya start keje???

2 comments:

perempuan-telenovela said...

aku da ciap nak banje akak aku dan jojo da.
keje lum start ag.!
tiket da beli.
sabtu t jgn melalak nyanyi sama sama.
bhave urself.

YUSRIE MOHD YAMIN said...

konsert amal kot..nk melalak apenyerrr..hohohoh..duduk tertib..tebuk tangan ala kadar..

wow..first konsert yg aku pegi..menarik!!