Sunday, December 27, 2009

sengih2 bila org ckp psl EXTEND

mne tak sengih..rasa laen macam lah..saat member2 pergi LI..aku masih lagi kt ump..bersama2 dgn junior laen..

masa g register subjek td pon rasa segan2 ...

lepak kafe..aku tnye soklan ni kt Yen.."pyll n jannah mne??diorang ponteng kelas ke??"...tros terdiam utk 2,3 saat...pastu gelakk...gelak bkn tanda gembira..gelak nk sedapkan hati...
totally different...sunyi dalam ramai..kalau itu lah istilah yg betol nk gambarkan situasi aku dan Yen...

tp..tabah jelah...1 semester je lagi...1 semester yg kosong

aku dh register 2 subjek je..supposedly 4 subjek..lepas pkir2..bincang2 ngn yen..ambik 2 jelaa...mls nk bebankan otak...**AKU MMG MALAS!

hu~~~......suda malas mau belajar~~~~~

2 comments:

Saufi Amri Mohamad Zahid said...

jgn malas beb. nanti ko menyesal. belajar sggh2. bagi family bangga anta ko study jauh2. biar dorg terbeliak mata tgk transcript ko. masa tu ko akan tersenyum puas.

perempuan-telenovela said...

haha.
tape.
aku non stop nanges bile balek.
td jannah kol jojo.
den kami on talk.
aduh.
gile.
aku mmg rindu.
den skang xpat tito.
hahaha.

n aku start blogging balek.
no one to share bnde bnde merapek aku da.
haha.



*kesat air mata lagi.