Wednesday, November 11, 2009

kisah dunlod lagu

semalam aku dunlod lagu.tak banyakdalam 30 lagu.mcm2 lagu laaa...
since peti simpanan lagu aku tak brapa nak berisi disebabkan kerosakan pada fungsi saraf PC ku yang aku sndiri tak tau apa dan siapa puncanya(4 bulan yg lepas)....

korang pon dapat menjangkau tahap TRAUMA dan SENSETIVITI utk bg permission peralihan hak sementara pc ku ini dikala demam FINAL YEAR PROJECT melanda....trauma kehilangan data utk FINAL YEAR PROJECT 1 pon masih berbekas..so tahap awarness dan kasih syg terhadap pc ni amat tinggi..
nasib baek tajuk PSM aku ditukar sket..leh aku bermula dari titik nokhta....(titik nokhta yg dulu)...

settle mendunload..sesi pradengar lagu bermula...pasang kuat2..terasa kepuasan.sendiri kurang pasti kenapa mesti puass...huhuh..peliKKKK...


after preview koleksi terbaru..

respon yg berhormat!!!..aku sendiri pon angkat kening sebelah..

i realized that..all the songs i've dunloaded...sumer tema KESEDIHAN..PUTUS CINTA...

pantes gue tertanya sama diri sndiri..

ngapain jadi begini...kesedihan..melankolik..kesepian...perpisahan..kekecewaan..

SEDANG MELANDA AKU KAH???


**no..no..no...tidak sama sekali

1 comment:

patungcendana said...

serangan dewa melankolik tahap 7 ni...huhuhu...sg lembing jom!!!!!...tak pun tengok entry terbaru I...hilang sikit stress...hehehe