Friday, September 4, 2009

bukan aku yg tulis ni...

this is so freakin' crazy!!!!...

aku kne submit final draf psm 2 next thursday b4 4.30 pm.!!!

yay!!!.....3 chapters to go in a damn short time.MAMPU ke TAK MAMPOO?????



MAMPO jeee.....tp tunggang langgang sket DUNIA ku.....waaaa....


in just a week i'll be gone to sum place u wont know...hehehe....

g mana tu???...curiousssss.......


jawabku... "balik kampong daaa".....raya maa...

cuti 2 minggu tu...balik kampong pon setahun sekali..apa jadi dengan bilik ku di kampong???...behabuk mengkali....yala...manada org kt bilik ku.........tepaksa la buat gotong royong besar2 an balik nnti...


owh...mama ckp najib sudah besar n tinggi...sapa najib???..sibuk ja kau!!...

najib adik bongsu ku yg 98% sama cm aku...thats wt my mama told me earlier....aku garu kepala...cibai juga mulut ku waktu kecil2 dulu,,napa skrg aku pendiam??..aku pendiam kaa??..bkn la..just being SOPAN mungkin

najib minta hadiah hari raya yg pelik...dia suruh aku beli headphone..mau dengar lagu katanya..aku tanya lagi...mau yg besar cm telinga gajah aku yg kecil saja???...dia ckp yg kecil sajorkk..tak mo yg besar2....BUDAK2 PON KUAT DEMAND skrg ni.....mcm tu ka aku dulu???????


lalalalalala......tiada subjek..semua nya apa yg terbuku dalam kepala ku..tiada diluahkan atau dikongsi...
too bz working on my psm.....

7 comments:

Anonymous said...

slamt pulang ke borneo..

jumapx said...

god luck u olz...
teruskan usaha anda...he3

patungcendana said...

good luck yus...elamat beraya di kampung...jgn lupa headphone adik u tu...:-)

Scarlett Syidek said...

anak buah aku plak mntk baju MCR lagi ntok baju raya thn nih..
nyesal aku kenalkan kat die favo band all-time aku tuh..
skang dia pown agak2 die hard fans jgk..mntk brg2 MCR..
siot tol..
aku dlu gigih kompol2 dwit nak beli, dia senag2 mntk kat aku..ceh..

YUSRIE MOHD YAMIN said...

tu ok lagi syidek...

adik aku request PSP...ko mampo??

mana aku mau cari duit..hahaha....

YUSRIE MOHD YAMIN said...

tu ok lagi syidek...

adik aku request PSP...ko mampo??

mana aku mau cari duit..hahaha....

alhariesz said...

nasib baik si najib mintak headphone...buatnye dia mintak baju koboi mcm cite P.Ramlee tu...x ke haru.... HARHARHAR :D