Wednesday, May 27, 2009

hard time

ia bukan sumthing yg memberatkan akal fikiran aku tapi seringkali aku terfikir dan memikirkan hal ini.

u guys..help me with ur advices..

berbaloikah cinta jarak jauh???


setakat ni...aku katakan TIDAK berbaloi...eh tak...adakalanya berbaloi juga.no..no..no..chop...
separuh berbaloi..aduhai.....(kamo boleh agak kan situasi aku macamana)

9 comments:

alhariesz said...

A) jika belum kawen = BERBALOI

B) jika sudah kawen = BAHANA jawabnya...mungkin...

Saya sedang melalui yang A....bila kita mampu meyakinkan si dia, jarak bukan penghalang kesetiaan dan cinta, ia pastinya makin mendekatkan kalian berdua....seriously, cuma yang penting dua2 kena setia la...bukan kat mulut je, hati, mata, pikiran....sume2 la... InsyaAllah, jarak tu akan wat kita rindu antara satu sama lain...makin kuat la hubungan... Berjumpa selalu, BORING gak...SMS lagi...call lagi...senak gak, lama2 hambar....

Kalau dah kawen PJJ, agak berisiko la....sebab ikatan dah ada, tapi berjauhan...dah kawen ni SETAN nya lagi 'BESOR'...ehehehehehe....

cayo lah cakap den....huahuahuahuahaua

azwan bamadhaj said...

jika kamu yakin bahawa itu benar2 cinta..

maka ia akan semestinya berbaloi...

tapi,

kalau kamu sendiri ragu2 dengan cinta itu... buat apa bertanya....

jumapx said...

dlm situasi u olz skrg...rasa xberbaloi kot...sbb u olz boleh petik jari...ramai yg dtg...he3

patungcendana said...

depends on you...

otit said...

depends la.andecor

YUSRIE MOHD YAMIN said...

urmmm...

depends

depends
depends

depend on wt??????????????

tentang ku... said...

pokoknya,saling mempercayai sesama sendiri....
adanya cinta,berputik kasih syg,wujud kesetiaan dan terukir kepercayaan...
tnye hati,apa yg diinginkn dlm hubungan...

BeLLa LuNa said...

berbaloi je kot...

dh 2 taun msia n US steady je lg neh..ahahhaha

LaDy TiA said...

cinta jarak jauh definitely x berbaloi..lame2 b'jauhan confirm jd boring..Believe me yusry,daku ade pengalaman..Tp bukan sbg pihak y curang okay..haha..