Sunday, April 12, 2009

HASAD DENDAM



teruk rasanya diri bila punya perasaan dendam
klo nk ikutkan aku jarang bedendam
tapi kan bila sekali aku terkena(alamat dendam kesumat la tu)
dendam tu bkn dalam bentuk tindakan..tapi more to psykologi..urm..lantak lah!! malas nak pkir

aku dh mintak kaunseling tadi ngan one of my girlfren(kawan wanita!!!)
nmpak gayanya mmg tak boleh nak tlg ape dah
melihat KELIBAT dia aku rasa meluat
bila dia SENYUM je rasa macam nak muntah
aptah lagi dia DEKAT dengan ku..macam ni bg flying kick je

just bayangkan..aku akan bersama DIA untuk 1 semester lagi...1 semester tu..klo sehari dua aku leh tahan lagi..ni utk 6 bulan yang akan datang!!!!tuhan tolong la daku..neraka apakah ini!!!

5 comments:

patungcendana said...

apa kes ni...tadi pkl 3 I dah keluar dari ofis...

jumapx said...

sape la yg buat organik nie berlurah dendam...hu3

p/s: bukan aku kan he3


lalalala~

GELAK DENDAM....
ko mampu....he3

alfasih~amiruliman said...

buat apa sakitkan jiwa.
buat tak taw jek

budak_ORGANIK said...

cendana..i nk buat lawatan mengejut .ingatkn nk surprise kn u..tapi u takde lak..


juma..tak blajar lagi gelak dendam.tngh bguru ngn che am

budak_ORGANIK said...

cendana..i nk buat lawatan mengejut .ingatkn nk surprise kn u..tapi u takde lak..


juma..tak blajar lagi gelak dendam.tngh bguru ngn che am