Friday, March 27, 2009

- another bad day-

fed up dengan apa yang berlaku disekeliling aku
bukan luang lingkup rakan2 ku
tapi pengajian ilmu ini
kita mengharap orang akan respect diri kita
kerananya kita berlakon menjadi matang
beraksi menjadi profesional
mengatur langkah bak orang ternama

dek kerana sibuk mengejar gelaran
terlupa akan org dibawah sana
jangan dilupa meski dia mereka dibawah
mereka juga ada pancaindera
dikurnia tuhan dengan mata ,kaki,idung,deria rasa
yang paling penting
dianugerahkan dengan sekeping hati

hati mereka kau pon memiliki hati juga
maknanya kita tiada beza
sama saja..
yg beda cuma paras rupa,pangkat,umur,perwatakan
berbeza laluan jalanan hidup

aku respect kamu..sungguh!!
kerna aku pernah buat silap lah aku tak penah tarik muka
apatah lagi mahu mengeluh..tiada pernah
aku tunaikan apa saja
kerna aku tau itu terbaek..bukan utkmu..tp utk ku

tapi aku mau satu perkara sahaja
tak banyak..cuma satu
ia tak sukar ia tak payah
aku mau kau juga respect aku..
itu saja yang aku pinta...
tapi kamu degil
itu yg aku pinta...malangnya bukan itu yg kamu beri
hidup ni ada karma...
dan sekarang..tiada la respect untuk mu..
aku minta maaf sangat2..
tiada dendam
tiada juga respect utk mu..


dengan apa yg berlaku hari ni..aku hanya mampu senyum...nasib baik sg lembing ada..

3 comments:

jumapx said...

gituw.,..
sape la bt organik tak puas hati nie...mati lah kena sumpahan karma organik...

larikkkk cepattt....

pal7 said...

aik..marah kat sape lak nih??..

mesti berdepan ngn technician makmal nih..xpon pakgat pintu masuk ump..

biasa la tuh..mane2 sekolah cm tu la..haha

*macam betol jek aku teka..haha

Saimal said...

knape ade nasib baik sg lembing tu ade?slalu berendam kt stu ke..hehe